Yazılar

5 May 2013

Ayraçlık Sayfalar: " Oteller Kenti- Edip Cansever"

--- sayfa 46 ---

(...)

Bu dünyada kimseler yokmuş gibi bir şey oldum --- kısa bir süre
Merdivenleri
Ağır ağır indim
İyi günler, dedim kendi kendime
Karşılıklı iki boy aynasının arasından
Süzülüp geçtim
Kapıda bir iki saniye durdum mu --- durdum---
İki tek kiraz arkamda
Bir sevişme sesi gibi kaldılar
Dışarı çıktım

                                    ( Bir akşamüstü çıkınıydı tarlalar
                                    Anımsıyorum da o tren yolculuğunu
                                    Ah, nasıl anımsamam
                                    Kapı çalınıyor, dur
                                    Ne güzel bir rastlantı, mektubun
                                    Mektubun, sevgilim, ama acılarla dolu.)

Bir kadeh cin istiyorum, bir kadehcik cin
Ah, evet, acıyı çeken benim üstelik
Götürdü kuş kafesimi o bronz kedi
Dün gece
Oda bakıcısı --- o kadın ---
Herkes alıp götürüyor --- ne kaldı ---
                                           
                                                             (...)         

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder