Yazılar

15 Mar 2014

+-+

+ Ah be abi.. Ne oldu yine?
- Sinirlerim bozuk. 
+ O çok belli oluyor. Halinden, tavırlarından, en çok da ellerinin titremesinden.
- Sahi mi lan! Belirtiler aynı mı yani?!
+ Aynı, aynı. Tıpkısının aynısı.
- İçim daralıyor napıyım. Bak, geçen yıl bu zamanlardı. Dedim ki kendi kendime, bi' söz verdim. Devir bencillik devri. Herkes önce kendisini düşünüyor. Hem de karşısındakine, hiç mi hiç acımadan. Olum sen niye böylesin dedim. Sen niye kendini düşünmüyorsun. Bencillik öyle bi' şey ki, senin fedakarlık yaptığını zannettiğin insanlara bile, çekici gelmiyor fedakar oluşun. Öyle de bi' karar aldım işte kendi kendime, önce kendini düşünceksin. Bundan sonra, hep önce kendini düşüneceksin dedim. Fakat olan bu işte.
+ İnsanın tabiatı abi, değiştiremiyorsun demek ki.
- Galiba..
+ Neyse boşver, bi' bira içer miyiz hah şöyle karşılıklı.
- İçelim lan! Bi' kasayı bitiresim var.
+ Sigaraya yeniden başladın mı sen?
- Ellerimin titremesi geçmiyor başka bi' şekilde.
+ Geçen dedin ya hani. 'Bizim gibi mülayim çocuklara, bu düzen çok sert' diye.
- He
+ Sıçayım lan düzene. Bence böyle kalmalıyız.
- Di' mi lan!
+ He ya. Boş verelim diyorum ben yani. Düşün,düşün nereye kadar.
- Aynen, aynen. Düşündük de noldu!
+ Düşündük de nooldu anasını satıyım.
- İyice kezbanlaştık lan, farkında mısın?!
+ Hadi canım ordan, ne alakası var.
- Öyle lan işte, biraz dikkat et bak sohbetlerimize falan.

+ Hehhhe olabilir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder