Yazılar

6 Mar 2014

- +

- bizim gibi mülayim çocuklara, bu dünya biraz sert!
+ hadi oradan. kimmiş mülayim, sensin mülayim! kendi adına konuş.
- olum, mülayim dediysek de öyle her şeye, her koşulda mülayimlikten bahsetmiyorum. aha, demin gelir gelmez anlatmadın mı o garson kızı? sana fazladan iki bira yazmış. gördün ve söylemedin. neden söylemedin de gittin ödedin o 'içmediğin' iki birayı.. haa! neden?
+ güzeldi lan!
- ne?
+ ee.. garson.
- ya olum manyak mısın! güzelse, güzel.. eee noldu sen şimdi o iki birayı ödeyince?! ne düşündü o kız! 'ehee sünepeye bak, söğüşledik onbeş lirasını' diye düşünmemiş midir?
+ ... ne bileyim abi ya. ödeyemedim, söylemedim işte bi' anda. sanki şey diyeceklermiş gibi geldi.. 'biz yalancı mıyız kardeş, hırsız mıyız da senin içmediğin birayı, sana yazacaz.. ha' diyecekmişler gibi geldi.
- ya, diyeceklermiş gibi geldi demek.
+ öyle.
- ben sana diyorum işte, boşuna demiyorum: bizim gibi mülayim çocuklara, bu dünya pek bi' sert.
+ demin biraz demiştin..
- efendim..
+ demin diyorum, biraz sert demiştin. şimdi ise pek bi' sert dedin.
- eee nolmuş?
+ nassı nolmuş.. şimdi karar ver. biraz mı sert, pek bi' mi sert?
- bayağı sert be olum işte.
+ iddiayı gittikçe artırıyorsun.
- noolacak tabi ya.

....
- olum lan napıcaz biz be! hee 'napıcaz be kamil'
+ ne kamil'i lan!
- olum farz-ı misal diyorum.. var ya erkan can'ın filmi. or'dan.
+ hee tamam.
- napıcaz olum lan! 25 yaş sendromu dediler. onu bile 30'nda yaşıyan yeteneksiz, çapsız insanlar mı oldu biz!
+ sen 27 değil miydin ya?
- olum farz-ı misal diyorum işte. 25ten sonra her yaş 30 gibi geliyor insana.
+ yaani. tabi.
- yeminle bi' 27 yaş overdose'u her şeyii halledeeğğ.
+ saçmalama lan! sen kim overdose kim?! kova yaparken bile öksürüyon mal mal. çekemiyon bile içine.
- saçmalama lan! uzun zamandan beri içmiyodum ondan öyle oldu geçen gece. ohoo ben üniversitedeyken tey tey tey..
+ ney ney ney!!
- tey tey işte.
+ ehehe
- gülme lan! napıcaz diyorum sana?! nasıl, nerden vuracaz biz voleyi?! öyle akşama kadar pinekleyerek, öyle böyle ederek geçmiyor zaman. bari bi' kız falan olaydı ya! bizim gibi mülayimlere gerçekten acımıyor lan zaman!
+ öfff, çok saçmalıyon ya!
- saçmaysa saçma 'mına koyayım! yeter lan! seninle takılmaya başladıktan sonra mı böyle oldum, yoksa hep böyle miydim acaba! içimi çürüttün be!
+ lan sen hep böyleydin. samimi olmadığımız zaman da görüyodum arada sırada seni. sen hep böyleydin valla.
- he lan he! hep böyleydim. tabi!
+ olum çok dert ediyon kendine. bak böyle olmaz. saçın falan dökülür. zaten amcalar gibi beyazladı. sahi nasıl bir senede beyazladı senin bu saçlar? bizden sakladığın derdin mi la?!
- bildiğin şeyler lan işte. ne olacak allah aşkına!
+ he ya bildiğim şeylerdir. zaten onlar sana yeter.
- offf sıkıldım. senden de bi çözüm gelmiyor. hesabı öde de kalkalım hadi!
+ valla, ben senden diye geldim bu akşam. zaten parayı ekstradan iki biraya verdim. yok bende.
- iyi la iyi. benden olsun bu sefer.

....
- yok olum yok! bizim gibi mülayim adamlara bu dünya çok sert!!
+ noldu lan?
- 3 bira ekstradan yazmışlar.
+ naaptın, ödedin mi?
- he!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder